lördag 29 oktober 2011

Sms-rape, Clinton/Mitchel Cave och Coca cola Zero

Hej hej!
Förlåt för att min bloggning suger, men jag vet inte vad jag ska skriva om...
Idag har vi i alla fall haft Spa-Dag i skolan. Ganska nice, fast ligger typ död i soffan efter en lång dag. Började halv tolv och var hemma runt sex. Jag var på manikyr och Ansiktsvård.
Som sagt, jag ligger död i soffan och kollar på mtv. Fick precis två onormala sms av Chp haha(inget allvarligt). Någon har tagit hennes mobil och skickat dem. Men men.
Kollade runt lite på youtube och hittade en sjukt bra Cover artist/grupp. Kolla in den HÄR .

Ska dricka lite coca cola zero och sen lägga mig ner i soffan och njuta av ensamheten... Min **** är inte hemma på ett tag så ska spela lite och sen kolla lite till på MTV....

Puuuuss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar